Motoobleceni-kb.cz

Autoservis
3 View
Article Rating
1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд

Netěsný vstřikovač na mém Renault Megane 3, co dělat?

V případě, že si všimnete neobvyklých příznaků na svém vozidle, budete právem zaujatí, protože auto představuje obrovský roční rozpočet a překvapivé poruchy nesnižují náklady. Takže co když máte pocit, že máte a netěsný vstřikovač na vašem Renault Megane 3? Téměř jistě jste na to přišli díky černým/olejovým kapkám podél vašeho motoru nebo rušivému volnoběhu nebo abnormálnímu černému kouři. Tyto tři příznaky onemocnění jsou hlavními příznaky netěsného injektoru. Protože tento problém může způsobit výraznější komplikace motoru vašeho vozu, rozhodli jsme se vytvořit tuto obsahovou stránku, která vám pomůže zajistit selhání netěsného vstřikovače a správně jej ošetřit. Abychom toho dosáhli, nejprve prověříme případ benzínových vstřikovačů a poté u vstřikovačů nafty Renault Megane 3.

Netěsný vstřikovač na mém benzínu Renault Megane 3

Je důležité vědět, že vstřikovače u benzínových a naftových motorů jsou odlišné, pravdou je, že rozdíl ve spalování mezi těmito dvěma druhy motorů způsobuje odlišné vstřikování. Největší rozdíl je v tlaku, kterému jsou vystaveny vstřikovače, u benzínového motoru se bude pohybovat mezi 3.5 bary pro nepřímé vstřikování a 120 barů pro nepřímé vstřikování.

Netěsný vstřikovač u benzínu Renault Megane 3: Různé úniky

Je třeba poznamenat, že netěsnosti vstřikovače na a Renault Megane 3 vybavené benzínovým motorem jsou poměrně vzácné. To je způsobeno mnohem nižším tlakem v systémech nasávání benzinu. Existují však dva druhy úniků:

  • Únik z horní části injektoru:

    Je možné, že máte netěsnost z horní části injektoru, jedná se o část, která je připojena k palivové kolejnici, do toho bude zapojen O-kroužek.

  • Injektor netěsnosti spodní části:

    Konečně můžete zaznamenat únik přicházející ze spodní části vstřikovače vašeho auta, tento se objeví z křižovatky s motorem a ne s kolejnicí, jak bylo vidět dříve.

Netěsný vstřikovač u mého dieselu Renault Megane 3

Na rozdíl od benzínových motorů, které mají zážehové spalování, dieselové motory běží na kompresi. Tento spalovací systém vytváří velmi vysoký tlak v motoru, stejně jako vstřikovače. U těchto modelů je tlak více než 10krát vyšší než u přímého vstřikování benzínových motorů automobilů a dosahuje 1800 až 2000 barů.

Netěsný vstřikovač nafty Renault Megane 3: Různé úniky

V případě unikající naftové vstřikovače na vašem Renault Megane 3, existují tři různé druhy úniků:

  • Únik ze vstupu vstřikovače:

    V tomto případě se jedná o přívodní potrubí, které se bude postupem času deformovat, obvykle bude únik v místě sevření.

  • Únik zpátečky vstřikovače:

    Jak již název napovídá, tato netěsnost souvisí s řízením vracení paliva do vstřikovače, tentokrát vstřikovače, který uniká na vašem Renault Megane 3 bude způsobeno netěsným O-kroužkem nebo jeho plastovým hrotem.

  • Únik základny vstřikovače:

    Tato netěsnost vstřikování je jedním z nejobtížnějších, je to spojení mezi motorem a nosem vstřikovače, které uniká při měděném těsnění, měli byste najít hluk vzduchu a kompresní ztrátu.

  • Pokud po ověření, že vám uniká olej, ale nepochází z vašich vstřikovačů, doporučujeme vám procházet tuto stránku s obsahem o přítomnosti oleje unikajícího z vašeho Renault Megane 3.

Netěsný vstřikovač na mém Renault Megane 3, jak opravit únik

A nakonec se podíváme jak opravit netěsný injektor na vašem autě. Velmi často je netěsnost spojena, jak jsme již dříve viděli, s opotřebeným těsněním v důsledku vystavených tlaků. Myslete ale na to, že tlak v okruhu je monumentální, konkrétně u dieselových motorů. Takže budete muset přijmout některá opatření:

  • Snižte tlak před zahájením jakékoli práce…
  • Zakrývá vás, abyste se vyhnuli riziku úniku paliva
  • NIKDY nepracujte na běžícím vstřikovači dieselového motoru.

Pokud jde o opravu vaší netěsnosti, bude pravidelně omezena na výměnu selhání těsnění:

  • Najděte zdroj úniku
  • Demontujte dotyčný injektor
  • Vyměňte odpovídající sadu těsnění
  • Znovu sestavte sestavu a utáhněte momentovým klíčem podle norem výrobce.

Ve všech případech nejsou tyto zásahy konkrétně příliš těžké, ale pokud máte sebemenší pochybnosti o zacházení s vaším vstřikovačem, který uniká na vašem Renault Megane 3, doporučujeme, abyste se přiblížili svému mechanikovi, abyste se vyhnuli špatné manipulaci, která by mohla výrazně poškodit váš stav Renault Megane 3.

Pokud máte nějaké další otázky týkající se Renault Megane 3, neváhejte se obrátit na naše Renault Megane 3 kategorie.

Weiterlesen:
Jak odstranit nárazník z a Renault Megane ?
Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector